marți, 25 ianuarie 2011

Încă o leapşă.

Din pană de idei, de plictiseală şi fiindcă văd că e la modă să te "lepşuieşti", preiau o leapşă de pe blogul lui C.L.M. http://crazy-in-loveee.blogspot.com/2011/01/din-nou.html#comments
Aşadar :

SUNT…..un tip atipic !
AŞ VREA...să am mai multă încredere în mine
PĂSTREZ... şi acum primul cadou, al primei mele iubite (un ursuleţ de pluş mirosind a parfumul ei şi culmea, încă miroase,deşi au trecut câţiva ani de atunci).
MI-AŞ DORI...să mă iubească persoana iubită aşa cum o iubesc eu.
NU ÎMI PLACE... să mă barbieresc; să mă trezesc dimineaţa; să îmi spăl maşina; să stau pe tuşă la fotbal; să fac curăţenie după sorămea;...şi lista-i lungă :-))
MĂ TEM...de şerpi; de falsitatea oamenilor; de virusuri, microbi, bacterii ; iar uneori mi-e frică de mine.
AUD... doar ce vreau eu.
ÎMI PARE RĂU...că nu am luat licenţa cu o notă mai mare; că nu am spus ceea ce simt la momentul potrivit; că nu am rămas în Germania atunci când am avut ocazia.
ÎMI PLAC...cărţile; florile( da, florile, ai citit bine); călătoriile; gropiţele lui Simo( şi nu numai) :-))
NU SUNT... dispus să mint pentru "a-mi scoate prietenii din groapă"
CÂNT... doar pentru mine şi doar când am căştile în urechi( ca să nu mă aud) :-))
NICIODATĂ... n-am s-o uit pe Aimee si pe Dee Deee
RAR...se întâmplă să mă îmbolnăvesc
PLÂNG... să mă descarc,dar niciodată în faţa prietenilor.
RÂD...atunci când am succes; când sunt cu Dee Deee sau cu Simo; când şeful recunoaşte că eu am dreptate; 
NU SUNT MULŢUMIT... de mine, pentru că pot mai mult, dar mi-e lene.
NU ÎMI PLACE... întrebarea asta a mai fost o dată
SUNT CONFUZ...atunci când sunt trădat
AM NEVOIE...de prieteni
AR TREBUI...să pun o poză cu mine aici pe blog...GLUMESC :-))


Un comentariu:

  1. Esti vag daca te definesti ca fiind un tip "atipic". Atipic pentru cine?

    E interesanta leapsa:)

    RăspundețiȘtergere